باربری زعفرانیه - اتوبار زعفرانیه

باربری و اتوبار زعفرانیه : اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه

باربری زعفرانیه - اتوبار زعفرانیه

باربری و اتوبار زعفرانیه : اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه

7 دلیل استخدام کارگر حمل اثاثیه

زمان اسباب کشی با کمی درایت به این نتیجه خواهید رسید که مطمئنا کمک گرفتن از شرکت های باربری (اتوبار) بهترین کار است . یک کارگر خوب و متخصص می تواند خیال شما را راحت کرده و انگیزه ی شما را برای استخدام آن ها بالا برد. 

7 دلیل هوشمندانه برای استخدام کارگر حمل اثاثیه

با استخدام کارگران متخصص از شرکت های باربری مطمئن اسباب کشی راحت و بدون استرس داشته باشید. به 7 دلیل زیر دقت کنید مطمئنا به این نتیجه می رسید که کمک گرفتن از شرکت های باربری بهترین کار است . یک کارگر خوب و متخصص می تواند خیال شما را راحت کرده و انگیزه ی شما را برای استخدام آن ها بالا برد.

1- وقت ندارید:

خانه شما به فروش رفته و ظرف 30روز آینده باید آن جا را تخلیه کنید. این یک چالش بزرگ برای شما است . پس بهتر است که از یک شرکت باربری (اتوبار) کارگران متخصص استخدام کنید تا کارها سریعتر انجام شود.

- کارگران می توانند به بهترین نحو وسایل شما بسته بندی و بارگیری کنند و بدین ترتیب شما نیز می توانید در وقت صرفه جویی کنید.

2- نیروی کمکی ندارید:

اگر نگران زمان و نیروی انسانی هستید به مزایای استخدام کارگر حرفه ای فکر کنید حتی اگر برای وسایل بزرگ (مبلمان و لوازم خانگی )نیاز به کمک داشته باشید.

- با نزدیک شدن به روزهای اسباب کشی زمان کافی برای بسته بندی اثاثیه و حمل برخی از جعبه ها دارید ولی وسایل بزرگ است که نیاز به مراقبت بیشتری دارد.

3- جا به جایی در مسافت های طولانی:

بیائید صادق باشید , حتی افراد بی مسئولیت و بی احتیاط نیز نمی توانند مشکلات اسباب کشی در مسافت های دور را نادیده بگیرند و این رو به خوبی می دانند که ممکن است هر لحظه اتفاق بدی بیافتد.

- صرفه جویی در همه ی هزینه ها , برای مثال هزینه ی حمل و نقل با یک شرکت باربری بسیار کمتر است از هزینه های جانبی زمانیکه خودتان بخواهید اسباب کشی را انجام دهید.

- در نظر داشته باشید اگر شما و دوستانتان دیر شروع به بارگیری و اسباب کشی کنید مطمئنا نمی توانید تا پایان روز وسایل را به خانه ی جدید ببرید و دچار مشکل می شوید.

4- جا به جایی در ماههای سرد سال:

تصور کنید در روی زمین یخ زده در حالیکه باید پایه های یخچال را بالا گرفته , بچرخید و اون رو به سمت کامیون ببرید. ممکن است چه اتفاقی بیافتد؟

حتی اگر تجهیزات ایمنی را نیز داشته باشید نمی توانید تضمین بدهید که هیچ اتفاقی برای دوستانی که به شما کمک می کنند نیافتد.

- شرکت های اتوبار برای این منظور کارگران و اثاثیه را بیمه می کنند.

5- شما تجربه ای در مورد بسته بندی و جا به جایی ندارید.

ممکن است شما از لحاظ فیزیکی آمادگی لازم برای یک اسباب کشی بزرگ را نداشته باشید . در این صورت بهتر است که این کار(بسته بندی و بارگیری وسایل) را به افراد کاربلد بسپارید. استرس می تواند موجب خستگی شما شود. علاوه بر این ,کارگران حرفه ای تجربه کافی دارند و با تمام ترفندها آشنایی دارند.

- به این ترتیب شما زمان کافی برای شمردن جعبه ها دارید تا مطمئن شوید که چیزی جا نمانده باشد و با نظارت بر روی کار ها , یک اسباب کشی راحت و بدن استرس را داشته باشید.

6- 5بار اسباب کشی در طول 10 سال:

احتمالا دوستان و خانواده ی شما خسته می شود.

- این خود بهترین دلیل برای استخدام کارگران متخصص , از شرکت های باربری (اتوبار ) می باشد.

7- مجموعه ی هنری و با ارزش:

شرکت های باربری (اتوبار) بیمه ی اضافی برای وسایل شکستنی و با ارزش دارند.

- شرکت های باربری (اتوبار) برای بسته بندی و جا به جایی وسایل با ارزشی مانند پیانو و مجموعه های هنری افراد متخصصی دارند که می توانند بدون هیچ آسیبی این وسایل را جا به جا کنند.

- در نظر داشته باشید که کالاهای با ارزش را به طور جداگانه جا به جا کنید. البته در مورد جواهرات ,بهتر است که خودتان شخصا این کار را انجام دهید.